sobota, 23 kwietnia 2016

Wyprzedaże w salonach znanych marek samochodowych



Znane marki samochodów przeceniają swoje samochody z roku 2012 i 2013. Klienci mają duży wybór. Biorące udział marki samochodów, Mitsubishi, Chevrolet, Hyundai, to jedne z najlepszych. 

Przeceny sięgają nawet 20 tys. złotych. Jest to spory upust. Stali klienci, jak Ci nowi mogą liczyć na dość nowe modele w przystępnych cenach. Trzeba się spieszyć, ponieważ takich przecenionych aut zostało niewiele. Niektórych modeli jest tylko parę sztuk.




Promocje samochodowe!

Firmy monitorujące rynek motoryzacyjny są zaskoczone, że sezon się zaczął a wyprzedaży nadal nie ma. Skala rabatów i liczba firm biorących udział w akcji nie jest powalająca. W zeszłych latach upusty były większe. Szefowie PR marek samochodowych zapewniają, że są to atrakcyjne promocje. Nie wszyscy są podobnego zdania. Aut jest mało, przeceny nie zadowalające, a organizacja? Wystawa aut podobała się ludziom, organizatorom również. Cała impreza odbyła się bez problemów.

Czemu tak mało?

Fachowcy zastanawiają się co może być przyczyną niskich upustów na markowe auta. Jednym z powodów dlaczego tak może być jest grupa docelowa. Znanym markom samochodowym nie zależy na kliencie indywidualnym. Dlatego też, nie dbają o niego i nie starają się go pozyskać. Wychodzą z założenia, że jak ktoś chce kupić to zrobi to nawet jeżeli rabat wynosi 5 tys. zł. Potwierdzają to zresztą badania, które wykazały, że Polacy kupili więcej samochodów w tym roku (a mamy dopiero październik) niż w zeszłym. To pokazuje, że kryzys zanika i stać nas na zakup nowego auta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz